|
تقدیم به تمامی پدرانی که
" نمی توانم" را زیاد در چشمش دیدیم ولی هرگز از زبانش نشنیدیم بخصوص پدر خودم که 29 ساله که دلم براش خیلی خیلی تنگ شده روحش شاد و یادش همیشه در دلم زنده است .پدراز تو یاد گرفتم که چطور با ناملایمات بسازم و چگونه زندگی کنم . پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا
پدرم روزت مبارک
+ نوشته شده در جمعه سوم خرداد ۱۳۹۲ساعت 8:55  توسط فاطمه عباداللهی
|
|